Összes oldalmegjelenítés

2023. június 20., kedd

Jószívű emberek

Annyi jószívű, jólelkű, segítőkész emberrel találkoztam az elmúlt hetekben, ebből hármat leírok. Az egyik egy virágos. Vágott virágot nagyon ritkán veszek, Kende iskolájában kérték, hogy aki tud, az a ballagási díszítéshez vigyen virágot/borostyánt. Bementem a közelünkben a virágboltoshoz és megkérdeztem, hogy van-e kidobásra ítélt virága, ami már nem olyan szép, nem olyan friss, hogy eladja. Először azt mondta, hogy miért nem tehnap mentem, elhúzta a pult mögötti függönyt és mutatta, hogy mind friss. Mosolyogva mondom, az a gerbera, ott már nem annyira!Hoppá, viheted-mondja a virágos. Beülök a kocsiba és utánam szalad egy csokor vörös rózsával, akkor ezt is vigyem az iskolába. Ezek után a héten bementem, hogy, mint SZMK-s cserepes virágot szeretnék venni 3 darabot(nem fokföldi ibolyát, nem korállvirágot, nem flamingót, mert azt már kaptak)és szűk a keret, 8 fős osztályról van szó. Talált három olyan virágot, ami megfelel a kritériumoknak és odaadta beszerzési áron! Tamásékkal(28 gyerek és 8 felnőtt) túráztunk Encsen. Előtte egy görögkatolikus misére mentünk el. Azt mondja a pap felesége, ha tudta volna, hogy megyünk, akkor készül vendégvárással, így csak a kulacsunkat tudjuk megtölteni. Az egyik helyi hívő a templom mellett behív az udvarára, ahol most érik a meggy, szedjünk, amennyit szeretnénk(ő is 40 évig tanított, a csapatban 3 tanár volt). Abaújszálláson kivettünk egy éjszakára egy vendégházat. A tulajdonos miután elmondott mindent, hazazaladt és visszajött egy nagy zacskó friss cseresznyével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése