Összes oldalmegjelenítés

2023. május 17., szerda

Vinceszáj

Mindig megnézem, hogy úgy parkoljak le, hogy előttem/mellettem/mögöttem legyen elegendő hely(7 személyes az autónk). Könyvtárba mentünk, találtam egy kavicsos terepen lévő helyet, mellettem egy taxis. Megállok, mellettem a taxis és utasa(anyósülésen)rám néz és láthatóan nekem mond valamit. Lehúzom az ablakot, megkérdezem, hogy mi a gond?Persze kedvesen, mosolyogva. A taxis ingerülten válaszol: olyan szűk a hely, hogy nem tudja az utasának kinyitni az ajtót. Kiszállok, megnézem, kb. 1 méter van a két autó között. Közben a taxis is kiszáll és jé monjda, nem gondolta, hogy ennyi hely van, ő csak biztonsági okokból szólt(dühösen) Elindulunk a könyvtárba és megkérdezi Vince: Anya, szerinted ez buta bácsi volt??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése