Összes oldalmegjelenítés

2023. május 28., vasárnap

Gyereknap

A tegnapi esküvős mulatozás után négyen négyféleképpen képzeltük el a mai napot. Felmerült a Városliget, a kerület Művháza, bicózás, Margitsziget. Úgy tervetük, hogy ebédre itthon leszünk, kb. 10 km tekerünk. Tegnap is kihasználva a hirtelen jött meleg időt, mindenhová bicóval megyek a fiúkkal. A mai túra alatt leégtünk Kendével és még érezhető a puhányságom, a téli tunyaság. Többször megfordult a fejemben, hogy most leszállok és itt én tolni fogom az emelkedőn a bicót, aztán erőt vettem magamon és tekertem 1-es fokozatban:) Tündérkertbe mentünk, előtte észrevettük, hogy nyitva van a kerületi Tűzoltóság, amit belülről még nem láttunk, pedig már 19 éve élek itt. Vince meglepően sokat tudott a tűzoltók felszereléséről valamilyen videóstól. Múltkor a kerületi focimeccsre mentünk be, először 19 év után, soha nem késő. Onnan mentünk a Tündérkerte és többször megkérdezte, hogy mikor érünk oda. A programokat elnéztem, szombaton tartották a gyereknapot, mire odaértünk ép a színpadot bontották. Szerettek a Tündérkertbe biciklizni, mert az úton rengeteg lilaakác van és a színek, illatok, a táj nagyon hasonlít Nagyoroszihoz. Természetesen vittük a ping-pong ütőket és egy apuka rögtönzött egy focicsapatot a pályán, beálltak a fiúk. Visszafelé Vince vett magának fagyit a zsebpénzéből, ez nem akadály nála ebéd előtt, így is tud jóízűen ebédelni, azért morogtam, mert tegnap is felcserélte az étkezési sorrendet(tegnap jégkrém volt az előétel)Ebéd után sziesztáztunk és vacsira szarvashúból készült gulyást készítettem, Vince sokadjára megnézte a Nyúl Pétert(hogy nem lehet megunni...), Kende és Zoli misre mentek én pedig a mindig teli mosogépet, mosogatógépet pakoltam és locsoltam, illetve a napi málnaadagot szedtem le. Holnapi nap a tanulásé lesz, annyira várjuk a tanév végét!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése