Összes oldalmegjelenítés

2021. április 6., kedd

Nerf

Népszerű játék a fiúk körében a Nurf. Pár évvel ezelőtt kapott Kende először ajándékba valakitől, aztán "véletlenül"eldugtam a szekrénybe. Balesetveszélyes, kilövik egymás szemét vele. Egy ideig nem is hiányzott neki, nem kereste, egészen addig, amíg az osztálytársaknak is lett, beszédtéma lett, hogy hány lövedékes, milyen nagy stb. Tavaly az egyik osztálytársánál voltunk vendégségben és ott a szülők napszemüvegben és bukósisakban engedték a fiúkat játszani, hiába szivacs a lövedék, szerintem ha valakinek a szemébe lőnnek, az fáj. Beadtam a derekam, itthon is megjelent a Nurf. Ennyit az elveimről. A gyártók sokszor többméretű pisztolyt csomagolnak egybe, tornazsákot megtöltő készletünk van és külön doboz a lövedékeknek. Először csak az udvaron engedtem, ahogy bejött a hideg idő bent is azzal a szabállyal, hogy célba lőni lehet, de egymásra célozni nem. Tejfölös, savanyús dobozból lett egy épített torony, minden ledöntött doboz 5 pontot ért, elkezdtük írni és versenyezni. Nálam mindig beragad a töltény, látni, hogy nem nekem való, a fiúk profik benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése