Összes oldalmegjelenítés

2021. április 3., szombat

Római part

Kb.10 éve voltunk utoljára a Rómain. Emlékszem Kendét hordozóban toltuk, pár napja eszembe jutott, hogy menjünk el és nézzük meg azóta hogyan változott a Római part. Jelentem változás nem történt és megállapítottuk, hogy a csepeli és az erzsébeti Duna part még nyomokban őrzi az érintetlen természet jelleget, kevesebb a vadbicajós. Egy ponton azt mondtam, hogy álljunk meg, mert visszafelé is menni kell és úgy érzem, ennyit bírtam. Olyan lassú, nyugdíjas tempóban sétáltunk, a fiúk rollereztek, Vince bicózott. Egy-két büfé nyitva volt, láttam, ahogy az egyiknél egy nő a kenyérlepényeket rakosgatta kesztyű nélkül, előtte pedig dohányzott(nehezen hiszem, hogy kezet mosott)Rögtön lebeszéltem Zolit, hogy vigyünk haza, inkább sütök itthon. A fiúk kacsáztak, apró kavicsokat gyűjtöttek. Vízközelben mindig attól félek, hogy belehuppanak, Kendének sikerült a cipőjét átáztatnia, még szerencse, hogy aznap erősen sütött a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése