Összes oldalmegjelenítés

2021. január 2., szombat

Ügyességi pálya a Városligetben


 Ősz végén voltunk a Ligetben utoljára, akkor leragadtunk a Nagyok játszóterénél.

 Reggelinél feldobtam a kérdést, hová menjünk sétálni/rollerezni/bicózni? A válasz: maradjunk itthon az udvaron focizzunk, szereljük a kisautót, bújócskázunk. Titkon más válaszban reménykedtem:)Győzött az erős akarat és mentünk a Városligetbe!Két rollert is vittünk magunkkal, rögtön találtunk parkolóhelyet, meglepően kevesen választották aznapra a Városliget azon részét, ahol mi voltunk. Az ügyességi pálya mellett ragadtunk le. Én majdnem szó szerint, mert hasra estem. Csúszott a burkolat, elvesztettem az irányítást a roller felett és bumm. Első pillanatban azt éreztem, hogy nem tudok egyedül lábra állni és az arcom pocsolya lenyomat. Még jó, hogy három pasival élek együtt, felhúztak és rövid pihenő után mentem tovább. Szerencse, hogy volt rajtam három réteg ruha, így csak lila foltokkal úsztam meg(azóta is látszik és érzem) Mindenesetre, nekünk felnőtteknek a roller pálya nagyon bejött:)A Városliget eddigi átalakulása is tetszik, családbarát, gyerekbarát a játszótér, megszépül, modernebb lesz a liget.

Elgurultunk a Kresz pályáig, az ottani burkolat erősen felújításra szorul(szerintem).Korgó gyomorral ültünk be az autóba és jöttünk haza ebédelni, aludni. A szünet legnagyobb előnye, hogy ebéd után mindenki lepihen, legtöbbször alszunk, olvasunk és kipihenten ébredünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése