Összes oldalmegjelenítés

2021. január 20., szerda

Félév

Pénteken félévzárás az iskolásoknak. Kende nagyon hajt, szombaton írja a központi írásbelit. A gyakorlások során hullámzó a teljesítménye, egyértelműen magyarból jobb. Mateknál azt látom, hogy másfajta gondolkodást igényel, mint, amit a suliban tanulnak. Logikázni, gondolkodni kell az összetett szöveges feladatoknál. Azt mondja most nem izgul miatta, de tudja, hogy szombaton fog:)Ő az, aki minél magasabb osztályba jár, jobb eredményeket hoz. Naponta megnézi a mozanaplót, szerintem azzal is tuningolja magát. Tablót készít, tanul, gyakorol magától. Azt hiszem ebben rám hasonlít, én is szerettem tanulni. A tanulás élményéért tanultam és nyilván az osztályközösségben érdem a tanulás. Vincinek is hullámzó a teljesítménye, de azok a hullámok elég alacsonyak, de durván arcul tudnak csapni.Kibukik, ha megtalálok néhány órai munkát, amit nem fejezett be(nem értette, lassú)és itthon kötelezem a megírására. Sokat fejlődött a félév alatt, de a tempó gyors neki. Keveri a 4-5, 7-8, az 'e' betűt ritkán ismeri fel és az 'u''ü''o' is nagyjából egy hang. Szorgalmit nem hoz haza, hiába kérem. Ma egy nagyalakú füzetben volt a magyar házi, amit ottfelejtett az iskolában. Írtam a tanítónéninek, ő még a kezébe nyomta a füzetet, talán a portán maradt vagy ki tudja..Heti kétszer kap logopédia fejlesztést és egyszer mozgást.Az iskolából mindig csapzottan jön ki, kabát félig rajta, sapka a táskában, már egyre ritkábban fordul elő, hogy benti szandálba indul haza. Az esetek 90%-ban mosolygós rajzot hoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése