Összes oldalmegjelenítés

2021. január 22., péntek

Névnapos Vince

Kb. 1 hete visszaszámol, hány napot kell még aludnia a névnapjáig. Sokan azt mondják, hogy a decemberi ünneplésdömping után a január sivár. Hát nekünk van névnaposunk, szülinaposunk is. Ünnepelni pedig mindig jó!Elektromos hegyezőre vágyik Vince, nem a praktikum vonza, hanem maga a szerkezet. Papírboltban találtam 1 darabot 5 jegyű számból állt az ára(lehet, hogy elírták?)Sok kis apróságot kapott, mindennek nagyon örült. Annyira izgatott volt, hogy mit rejt a csomag a konyhában, hogy már 5-kor indította a napot, 6-kor már a Lidl előtt álltam és vártam a nyitásra. Az osztálytársak is felköszöntik a névnapost, szülinapost és az ünnepelt visz nasikat. Előző este átnéztem a dugi édességes táskát, amit benne találtam egy 23 fős bandának kevés lett volna, a Lidl édességfelhozatalban verhetetlen(szerintem). Ajándékok között volt origami papír, számos, betűs matricák, színes ceruzák és egy Brúnós foglalkoztató füzet, amiben a szépírást tudja gyakorolni Vinci. Csupa praktikus ajándék:)Az ünnepi asztalra ünnepi reggelit kapott, spéci dolláros szalvétával(imádja a pénzes játékokat)és ha valaki a környezetünkben elfelejtette volna, hogy ma Vince nap van, akkor az ünnepelt tájékozatat róla:)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog névnapot kívánunk Vincinek :) ! Látom az öröm megvolt :) ...

    VálaszTörlés