Összes oldalmegjelenítés

2017. április 21., péntek

Húsvét

Gyorsan eltelt a húsvét. Fiúk számolták a napokat és még ma is megkérdezte Kendus, hogy meglocsolhat-e. Nagyon-nagyon büszke vagyok a gyerekeimre. Vince locsoló vers helyett énekelt, többször mondott magánhangzókat, mint mássalhangzókat, nem is értettük, hogy miről szól a dal, de teljes beleéléssel, határozottan dalolászott. Kendus egy sokak számára ismeretlen verset mondott, kb. 3 évvel ezelőtt találtam a Nők Lapjában
.(Az öcsém szerint kínzás a gyereknek egy "hosszú" verset mondani, szerintem nem, élvezte, ahogy minden tekintet rá szegeződik)
Itthon a nyuszinak raktam ki répát(fő a biztonság, el ne tévedjen), gyurmából soha nincs elég, ezért Vinci azt kapott, csoki tojásokat és húsvéti Trixi könyvet. Kendusnak Batman legót, ami még nincs összerakva!Most hétvégén lesz rá idő, csak akkor lehet legót rakni, ha Vince alszik, különben neki se állunk, ha rossz passzban van, akkor rombol.
Meglátogattuk Dédit, Öcsiék most köszöntötték. Amikor ő elérzékenyül(minden távozásunkkor), akkor nekem is sírnom kell. Nehéz az idő múlását látni rajta, Parkinsonnak látható nyomai vannak. Szécsényben kincskeresés volt, örülök, hogy Lili és Kendus között 5 hónap a korkülönbség, egy hullámhosszon vannak.
Sokan összejöttünk,
beszélgettünk, nevettünk.
Rengeteg Spar-s matricát kaptak, tegnap vettem hozzá gyűjtőalbumot.
Locsolkodtak a szomszédban is(ahol két lány van)
Kendus olyan tojást kapott, amin puszilkodnak a nyuszik:)
Kajálást túlzásba nem vittük, Déditől hoztunk maradékot, még húsvét hétfőn is azt ettük.

2 megjegyzés:

  1. Szuper ügyesek lehettek a fiúk, Kendus a hosszú verssel, Vinci pedig a saját nyelvezetűvel :), ami nagyon nagy dolog szerintem!
    Átérzem, amit a Dédidről írsz, nagyon nehéz látni ezt egy szerettünknél...

    VálaszTörlés
  2. Óóóó...ha legközelebb erre jártok, akár össze is futhatnánk ;)

    VálaszTörlés