Összes oldalmegjelenítés

2017. április 11., kedd

Apa szülinapja

Kendust nagyon érdekli mostanában a számolás. Leolvassa a házszámokat, rendszámokat, 20-ig fejben összead, kivon( ritkán előfordul tévesztés), ügyes!
Zoli 48 éves lett, aztán megkérdezte, hogy én hány éves vagyok és kiszámolta, hogy 14 év köztünk a különbség(Apa javára:)
Azt terveztem, hogy a Ziláhból hozunk tortát, amikor Vinci alszik ebéd után. (Nem akartam előre leadni a rendelést, nincs jó tapasztalatom)Két órán keresztül próbáltam rábírni az alvásra, bevetettem mindent, de hiába. Másnap bepótolta a kimaradt pihenő időt. A szombat ezért nehéz volt, mindenért üvöltött, ment a balhé. Egy ideig türelmesen hallgatja az ember, kompromisszumot köt, határokat tol ki, de, amikor kb.3 órán keresztül megy a visítás, akkor már nálam is elszakad a cérna. Pedig , a türelem mintapéldánya vagyok.
Maradtunk a szomszéd utcában lévő cukinál. Hármasban átsétáltunk, amíg Zoli dolgozott. Oreo tortát választottunk(nevén kivűl nem sok köze volt hozzá), elfogyott, tejszínes, krémes finomság volt. Gyerekek választhattak egy-egy tortaszeletet.
Vinci 2,5 szeletet tolt be, aztán ment a wc-re. Sokszor hadakozunk az étellel is, rettentő mennyiségeket képes megenni, mindig éhes, nyitogatja a hűtőt és mondja, hogy kaja, kaja, kaja.
Volt tűzijáték, közös gyertyafújás.
Szülinapokon megengedjük (megengedtük)magunknak azt a luxust, hogy 2 napra elmegyünk wellnesselni, már egy ideje takarékoskodási okokból ezek elmaradnak, van helyette más.
Most az ünnepelt régi vágya teljesült a tv-vel. Nagy filmes, az összes mozicsatornánk megvan, eddig a fiúk elalvása után  Zoli felvette a fülhallgatót és a gyerekágyból nézte a filmeket, kikapcsolja őt, igaz, így nem a legkényelmesebb. Ennek vége, most a konyha-nappaliba került a készülék. Ma lesz a premierje, várjuk hozzá a segítséget Gyula személyében.
Kapott egy 3 órás(!)masszázst magától, átgyúrták őt rendesen.,,...azóta hallgatom, hogy itt-ott fáj. Erre szokták mondani, hogy tud élni:)Legközelebb nem vállalkozik maratoni thai kezelésre:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése