Összes oldalmegjelenítés

2012. augusztus 12., vasárnap

Miért nem alszik Kende éjszaka?

A kérdésre több válasz létezik:
1. Így szoktattam:)
2. Rövid idő alatt kialussza magát
3. Biztos éhes:)
4. Nem szeret aludni éjszaka
5. Ilyen típus

15 hónapos koráig éjszaka még kétszer szopizott, berögzült, hogy ébred:)Ha felébred, akkor vizet iszik. Szoros a köldökzsinór, nagyon ragaszkodik a testkontaktushoz. Kezeivel átkarol, ölel. Ha megmozdulok, akkor mozdul velem. Gyakran alszik magzati pózban. Érdekes, hogy Dédinél keresztbe fordul, talán vezeték megy az ágy alatt, mert ha keresztbe fekszik vagy rám hajtja a fejét, akkor alszik mélyen. (kiesik a cumi a szájából, sajna most nagyon ragaszkodik a cumihoz, tervezem, hogy a Mikulásnak odaajándékozzuk majd.)
A legjobb, amikor a kedves ismerősök elmondják, hogy én vagyok a hibás, amiért Kendebende nem alussza végig az éjszakát. Miért szoktattam magamhoz?!A kiságyába nem másztam be szoptatni, külön erre fotelem nem volt és megvallom őszintén nekem így kényelmesebb volt.
Vannak gyerekek, akik 4-5 éves koráig nem alusszák át az éjszakát. Talán ez később sem fog változni.
Ha délután alszik Kendus, akkor én is pihenek vele vagy töltekezem olvasással, netezéssel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése