Összes oldalmegjelenítés

2024. január 21., vasárnap

Bolhapiac Brüsszelben

Bárhová megyünk biztosan elmegyünk piacra(zöldségpiac)és ha van, akkor bolhapiacra is. Egyik módja annak, hogy megismerjük a helyiek életét. Brüsszelben szombat délelőtt tartották a bolhapiacot, ahol főleg afrikaiak(egy Maliról és egy Szudánból jött férfival beszélgettem)és arabok árultak. Bútorok közül igazi kincseket láttam, gyönyörű kárpittal kanapét, faragott dísztárgyakat és rengeteg bakelit lemezt(küldtem a fotókat az unokatestvéremnek, ő b
iznisszel vele).Szeretjük a régiségeket, azoknak a tárgyaknak lelkük van. Zoli vett egy kisautót, szerinte nagyon jó üzletet kötött(alkudni kötelező, 8 euróért), itthon a jófogásaon olcsóbban találtam meg ugyanazt az autót. Az eladók nem erőszakosak,nem jelentett problémát, hogy csak nézegetem, esetleg megfogom a tárgyakat. Ha autóval vagyunk biztosan többet vásárolunk, de így a hátizsák mérete gátat szabott ebben. Ami nincs a bolhapiacon, az nem is létezik:)Egyébként ízlésesen be lehet egy lakást rendezni a bolhapiacról, sőt még gardróbot is tudunk cserélni, mert ruhákból is széles volt a választék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése