Összes oldalmegjelenítés

2023. december 17., vasárnap

Séta Soroksáron

Minden kis közösségi megmozdulásnak örülök, ha a lakóhelyünkön aktívan működnek a civil kezdeményezések,ott jó élni. Gimnazistaként mindig azt mondtam, hogy a nagymamám társadalmi élete követendő példa, tagja volt a városi nyugdíjas klubnak,a rejtvényfejtő klubnak, kertbarátok(soha nem volt kertünk) és természetesen a kórusnak. Mindenhonnan feltöltödve jött haza és egyetlen összejövetelt sem hagyott ki. Kedden 18-20-ig mindig énekelt. A szellemi frisseség egyik alappillére. Amikor a fiúk megszülettek a bezártság ellen jártam velük könyvtárba és az ottani kerekítőre, foglalkozásokra. Nemrég kaptam egy régi kedves ismerőstől emailt, hogy a szomszédunkban állatudvart terveznek és várnak egy bemutató sétára. Az állatudvar célja, hogy a városlakókat visszevezessék a zöldbe(a covid óta egyre több a természetjáró). Élményfarm, a vadásztársaság támogatásával vadaspark is a célok között szerepel a 100 hektáros területen. Várnak csoportokat korosztálytól függetlenül, kihasználva a Duna közelségét, az erdő adta lehetőségeket. Szomszédjukban van a Kertészeti Egyetem tangazdasága, terápiás lovasok. Rajtunk kivül még egy család jött el a délelőtti vezetett sétára, beszélgetésre. Gyönyörű napsütéses időt kaptunk. Láttunk vadnyuszit, hallgattunk érdekességeket a méhekről,megtudtam, hogy van Budapest nevű barackunk, jót beszélgettünk és zsíros kenyérrel zártuk a délelőttöt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése