Összes oldalmegjelenítés

2023. december 14., csütörtök

Advent

Az első gyertya meggyújtása előtt rájöttem, hogy a tavalyi osztálynak felajánlott adventi koszorút nem találom, itthon volt még egy tartalék, azt meg Vince osztályának ajánlottam fel, így gyorsan vettem egy alternatív adventi gyertyatartót a Kikben, Zoli szerint csúnya, faágak fognak közre mécseseket. Nekem tetszik, de Kende is megjegyezte, hogy ez a valami nem koszorú. Kende az osztályával a héten volt egy békásmegyeri papnál vendégségben(előtte írt az ofő, hogy beszélgessünk el a gyerekekekkel, hogyan illik vendégségbe viselkedni, mert gondok vannak. Néhány tanuló rendbontó magatartásával)Jövő héten lesz a roráté, talán itt nem kell 6.00-os misére menni, elég lesz a 6.30 is.Ami azt jelenti, hogy tőlünk 5.30-kor indulás. Kibírjuk. Vinciéknél tegnap volt a suliban az adventi vásár, két délutánt szántunk a mézeskalácsok sütésére, kb. 100 darabot sütöttünk, majd csomagoltuk. Gipszből angyalkákat öntöttünk ki, majd csomagoltuk. Eredményesen árultak a szülők, jelentős bevétele lett az osztálynak.Jövő héten karácsonyi műsort adnak elő a szülőknek is. Közben lesz osztálykarácsony és angyalkázás is. Ma és holnap bábszínház délután. Kende nagyon fáradt(ahogyan én is), ma még kosarazni is elment az osztálytársaival.A jövő hét is pörgős: fogorvos, sportkórház, kardiológia és évzárás mindenhol.Ami az idei adventből eddig kimaradt az a fényvillamosozás, korcsolyázás és az ajándékok beszerzése. Adventi vásárban is csak itt voltunk a kerületben. Talán jobb is, mert a kedvenc bőrdíszművesem kint van a Vörösmarty téren és mindig elcsábulok. Idén is nálunk karácsonyozunk a tesókkal, anyukámmal. Étteremből rendelünk és 27.-én elutazunk, ez a mi ajándékunk egymásnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése