Összes oldalmegjelenítés

2023. december 12., kedd

La Guna

Tavaly volt kollégákkal vacsoráztunk itt, akkor is minden nagyon finom volt. December elején névnapot és szülinapot ünnepeltünk, már állt a karácsonyfa az étteremben. Szeretjük a Pad Thai, az utóbbbi időben nagyon megdrágultak. Itt is thai tésztát ettünk, a fiúk rákkal, én kacsával, Zoliéra már nem emlékszem. Vinci gurmé és ha már étteremben eszik, megadja a módját. Kér levest, főételt és desszertet is, persze gondol a másnapra, mert az ételek felét elcsomagoltatjuk.Kedvesek a pincérek, bőségesek és finomak az adagok. Zoli teljesen odavolt a dizájn kancsóért, rögtön rákeresett neten, hogy hol lehet kapni és mennyibe kerül. Egyébként egyik becsípődése, hogy fazekakat, tálakat, konyhai eszközöket vesz, na nem azért, mert használja őket, hanem, mert ezzel szeretne nekem örömöt szerezni. Rögtön mondtam, hogy két kancsóm van, nem kérek egy harmadikat. A kollégiumba kaptam mamától egy zöld Tupperware, ami eltűnt az idők folyamán, na azt nagyon szerettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése