Összes oldalmegjelenítés

2023. szeptember 20., szerda

Múzeumkerti felfedezés

Még sulikezdés előtt egy délelőttöt a Magyar Nemzeti Múzeum kertjében töltöttem Vincével, hasonló hátizsákos, felfedező, tematikus felfedezésen már voltam a fiúkkal. A Múzeum ajándékboltjában kellett kiválasztani és megvenni a hátizsákot, előre felkészülten mondtam, hogy a kertes programot választjuk, szerencsékre 1 darab még volt magyar nyelven. Kedves, mosolygós volt az értékesítő hölgy, megkérdezte Vincitől, hogy az anyukája vagyok-e:) és kérdezte, hogy mindig ilyen mosolygósak vagyunk??Nem, nem mindig. A zsák, azóta tornazsákként funkcionál és minden benne lévő dolgot felhasználtunk, kivéve a fűmagot.A kertben lévő szobrokról olvastunk le információkat, jobban szemügyre vettük a bejárat oszlopait, gojzizott az üveggolyókkal(a játszótérből már kinőtt), egy rövid távon futott is, mértem az időt. A füzetet eltettem, a ceruzákat használja, egy ikeás pléd is volt a zsákban, azt egy piknikezésre is elvittük. Játszva tanulhatunk a múltról, érdemes elmenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése