Összes oldalmegjelenítés

2022. december 25., vasárnap

Pásztorjáték

Vince annyira vagány gyerek, bátor, bevállalós, nincs benne semmiféle gát a beszédhibája miatt és soha nem érte őt sérelem, atrocitás emiatt, nem csúfolják őt(azt gondolom, hogy nem is hagyná magát, nem egy áldozat típus). Önként jelentkezett hittan órán a pásztor 2 szerepére. Csütörtökönként tartották a közösségi házban a próbát, este 18.-tól, 16.45.-kor ért véget a gyógytorna, onnan Zoli vitte őt felolvasásra. Az utóbbbi két próbát a nátha miatt kihagyta. 24.-én még elmentem a paphoz és megkérdeztem, hogy mikor lesz a pásztprjáték főpróbája, háromkor már a hideg templomban ültem, ők pedig próbáltak. 16.00-re teljesen megtelt a templom, főleg kisgyerekes családokkal. Szivacsokat tettek le a földre, mert ülőhely nem maradt, az idősebbeknek műanyag székeket hoztak.Vince hibátlanul mondta és jó hangosan, nagyon büszke vagyok rá!Az előadás végén lekapcsolták a világítást, a gyerekek kezébe csillagszórót adtunk és egyszerre énekeltünk, megható volt!Vince azt mondta, hogy annyira izgult, hogy majd kiugrott a szíve!(Ez nem látszódott rajta)A szereplését ajándékkal köszönte meg a közösség. A füle neki is fázott, mert láttam, hogy többször odanyúlt.24.-én vendégül láttuk az anyukámat, tesóimat párjukkal, unokatesót,sogórnőm anyukáját, mindenkit a templomba hívtunk, utána következett az ünnepi vacsora. Idén nem főztem, megtette helyettem a kerület két étterme(egyikben csak hidegtálra vettek fel rendelést), így jutott idő másra is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése