Összes oldalmegjelenítés

2022. december 7., szerda

Mikulás túra

Szombaton a budai hegyekbe ment túrázni Vince, a túrát az iskolájában tanítók szervezték és ahogy láttam öregdiákok is eljöttek a kirándulásra. Viccesen mondta Vinci, hogy a fához is elmemtek, nem jöttem rá, hogy milyen fához, majd beugrott neki, hogy a Normafához. Péntek délutánt a közeli bevásárlóközpontba töltöttük sínadrágra, alulöltözetet keresve, túracipőt is vettünk, elköltöttünk rengeteg pénzt. Alapvetően két helyről is örökölnek nagyon szép, jó állapotban lévő, márkás ruhákat a fiúk, a szeretcsomagban cipők is vannak néha, az utóbbi években szinte csak alsóneműre költöttünk. Most a sínadrág is 14e forint volt a Reserved-ben, örültünk neki, hogy találtunk olcsóbban, mint a Hervisben, pár hónapig használja csak és valahogy hiánycikk volt az üzletekben a vastag nadrág(146/152 a mérete),mindkét fiú kapott két túrabakancsot, karácsonyi pulóvert, alsóneműt, hátizsákot. 8-kor indultak BKK-val a suli elől, az osztályból csak M. ment, előtte mondták, hogy az egy osztályból valóknak össze kell majd tartani, össze kell dolgoznia. Volt kincskeresés, feladatokat oldottak meg, cukoreső, várta őket a Mikulás, túráztak egy nagyot, 16.00 után sarasan, kifáradva, csatakiáltással értek haza. Az altatással nem volt gond. Érdekes, hogy valahogy mindketten elkezdték utálni a sapkát, sálat, kesztyűt, mert ők már nagyfiúk. Kende eddig sem vette fel a bolytos sapit, de most mindketten kapucni pártiak, én nem szerettem ,mert befúj alá a szél. Vincére rászóltam, amikor délután megláttam, hogy nincs sapka a fején. Válasza: abba gyűjtötte a cukorkákat, hozott haza egy Mikulásos színezőt is. Szerinte aki a Normafánál volt, az nem az igazi Mikulás, az csak egy beöltözött fiú volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése