Összes oldalmegjelenítés

2022. december 18., vasárnap

Lassan lecseng

az év végi hajrá. Pontosan 3 nap van még hátra, Kendének még lesz egy dolgozat természettudományokból(tanulni nem láttam, állítja, hogy nem is kell), Vincének versből kell felelnie(ő nem tudja, mindenki más a családban igen). A múlt hetünk is pörgősre sikeredett, volt benne felvételi előkészítő, különórák,hajnali rorate, gyógytesi, pásztorjáték próba, cirkusz, verseny, iskolaorvosi vizsgálat(ahol megállapították, hogy szemüveggel sem jól lát Vince), újabb időpontot kell majd kérnem a szemészetre. Vinciéknél pénteken volt az osztálykarácsony, mivel SZMK-s vagyok, Zoli segítségével már előző nap szépen becsomagolva bevittem az ajándékokat. Pénteken ment cirkuszba is(korán kezdődött és későn lett vége a napnak). A cirkuszba a szomszéd vitte el őt, ő ment el érte az iskolába(cím alapján, nem tudta pontosan hol van a suli)és hozta haza. Ez idő alatt én a Szépművészetibe vittem egy csoportot(önként, lelkesedésből, de mindig megfogadom, hogy többet nem szervezek semmit, ez az utolsó. A kollégák kerek szemekkel csodálkozva néznek rám, hogy de miért csinálom??. Munkaidőn túl,péntek délután-este, ingyen. Válaszom egyszerű: gyerekekért). Minden flottul ment, a jófej szomszédunk még Vince osztálytársát, tesóit, anyukát is magával vitte(így ismeretlenül). Kende nagyon ráállt a matek felvételire, úgy látom más nem is érdekli. Csütörtökön is Zoli intézte a fiúkat délután, mert egy csapatot vittem versenyre(igen, munkaidőn túl 17.30-ig, de megérte, mert III. helyezést értek el a diákjaim). Kendének szerdán lesz az osztálykarácsony, 2500 forint a limit, ennyiért elég nehéz normális ajándékot venni, főleg úgy, hogy a gyerekek listát írtak, hogy ki mit szeretne kapni. Fiút hozott, első ötletem az volt, hogy egy szép karácsonyi dobozt megtöltünk édességgel, de ezt leszavazta Kende. Végül az adventi vásárban választott neki egy bögrét, kap mellé nasit is és így is túlléptük a keretet. Kedden lesz a templomban a fellépésük, Melyiket a 9 közül című előadást adják elő, ő lesz a gazdag ember. Ma azon izgultunk, hogy mit vegyen fel, mert kabátban állítólag nem lehetnek a templomba és ő ingben, kötött mellényben lesz, tutira megfázik, ami most egyáltalán nem hiányzik, mert 26.-án indulunk Dél-Olaszországba. Vince pásztor 2 lesz a pásztorjátékban, nem akarja a szöveget tanulni(szerencsére nem sok),majd súgnak-mondja. Hétfőn(egyik tanítványom anyukáját hétfőn temetik, szerettem volna elmenni, de nem tudom megoldani) és kedden este karácsonyi vacsorára megyek, 23.-án Szécsénybe, 24.-én és 25.-én vendégeket várunk. Valamikor majd be is kell pakolnunk. Minden nehezebb napon arra gondolok, hogy milyen pihentető lesz a napsütésben gondtalanul sétálni,romokat nézni, nápolyi pizzát enni.

1 megjegyzés: