Összes oldalmegjelenítés

2022. december 19., hétfő

Képeslap

Képeslapot írni és kapni is jó dolog. Meglepetés, amikor kinyitom a postaládát és nem számítottam rá, valakinek eszébe jutottunk, emlékbe is elteszem őket, régivágású vagyok(ebben). Egyetemistaként a lakótársaknak írtunk üzeneteket, képeslapokat, akkor vált életem részévé. Utazások alkalmával is szoktam küldeni(örömömet, élményeimet megosszam), a barátnőm nemrég fotózott egy tőlem kapott üdvözlő lapot, amit 18 éve küldtünk neki. Ritkán látott rokonnak, külföldön élő barátoknak is, családtagoknak is kapnak lapot. Naptáram végén ott vannak a barátok címei. Amiket mi kapunk kiteszem a könyvespolcra, szeretettel gondolok azokra, akiktől érkezett. Karácsony csúcsidőszaknak számít, gondosan keresem a nem túl giccses,alkalomhoz illő lapokat. A belsejébe fényképeket teszek(idén az iskolai fotózásról készült képeket tegnap kaptam meg), maradtak az év közben készült családi lapok. Posta idén gyorsan és jól végezte a dolgát, karácsonyi bélyegeket is kaptam rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése