Összes oldalmegjelenítés

2022. február 2., szerda

Pozitív

Kende kb. 1.5 nap alatt túl volt a nehezén. Magas lázzal és torokfájással küzdött, felváltva kapta a lázcsillapítókat, figyeltem a folyadékbevitelt, feküdt. Második napra visszatért az ereje, már kiment ping-pongozni az udvarra, rövidebb ideig, még fáradékony. Tavasszal nem keresett minket az ÁNTSZ, most értesítettem az iskolát és rögtön jelentkezett az ÁNTSZ és küldték a hatósági elrendelést a karanténról(péntek óta egyébként sem voltunk sehol)és vasárnap szabadul. Vincénél 2 nap különbséggel jelentkeztek a tünetek, neki a feje fájt még nagyon. Zoli elvitte tesztre(gyorsan megy, nem kell időpontot egyeztetni és nem kell a mentősök hívására várni, hanem a gyerekorvos küld egy kódot és mehetünk), ott bestresszelt , remegett, ordított és azt került a papírjára, hogy megtagadta a mintaadást. Neki fáj,habár saját tapasztalata nincs. Látta, hogyan megy nekünk, Kendénél. Mi, felnőttek oltottak vagyunk(Zoli 2 Pfizer, én 1 Jansen), mehetnénk dolgozni, de itthon maradunk. Tünetünk nincs, de ki tudja, lehetünk tünetmentesen is fertőzőek, a környezetünkben van arra példa, hogy 3 oltás után lebetegszenek az emberek, igaz nem súlyos a betegség lezajlása. Tanulással küzdünk, mindig van , ami fontosabb(éhes vagyok, fáradt vagyok, stb.)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy úgy tűnik lement a nagyja és jobban vannak a fiúk! A mintavétel tényleg szörnyű, egyszer, még nyár elején Toma is gyanús volt,letesztelték, negatív lett, akkor egy szava sem volt, de nekem is rettenet volt nézni a turkát, viszont utána úgy nyilatkozott, hogy soha többé nem megy teszteltetni :) ... Egyébként elég a gyorsteszt is, ha pozitívat mutat a gyerekorvosnál elvégezve, de sokan úgy is elfogadják, ha szólsz, hogy itthon pozitív lett.
    Szerintem is jó, hogy otthon maradtatok, bőven lehet, hogy ti tünetmentesen átestetek most rajta, és ugyanúgy fertőznétek. Meg persze még 3 oltás után is abszolút el lehet kapni, csak akkor valószínűleg nem lesz súlyos a dolog...

    VálaszTörlés
  2. Nálunk is másfél napig tartott a fiúknál. Máténak csak az orra folyt, de mivel itthon tartottam őt már nem teszteltem. Nekünk csak itthoni tesztelés volt, nem küldtek sehova, karantént sem rendeltek el hivatalosan. Nagyon fura volt.
    Remélem azóta még jobban vagytok!

    VálaszTörlés