Összes oldalmegjelenítés

2022. február 14., hétfő

Kimenő

Túlléptem a komfortzónámon, hihetetlen vagy sem, de nem szoktam külön csajos , barátnős egésznapokat tartani. Ha találkozom a barátnőimmel egy vacsora, színház, mozi alkalmával, akkor péntek vagy szombat estére időzítek, nem kell másnapra tanulni és pénteken hamarabb elalszanak, Zolinak nincs sok dolga és finom, a foguk alá való vacsorát hagyok magam után. Szombaton egy Bakonybélből induló kirándulásra jelentkeztünk, a barátnőm megkérdezte(aki futó és most túrázott először, de nem utoljára), hogy elmennék-e vele. A szintkülönbség és a hossza is vállalható. Elsőre rögtön igent mondtam, vonattal megyek Győrig, ő kijön értem. Először a fiúkkal szándékoztam menni, de K. szerint ez most nem róluk szól(egyetemi kolesz társak voltunk és kb. 5 éve nem találkoztunk). Kora reggel indultam, úgy döntöttem, hogy a Keletiig taxival megyek. A termoszbögrémből, amit biztonsági okok miatt zacskóba is tettem kicsit kilöttyent, nem sok, főleg a nadrágom és a táskám lett kávés, gyorsan megszáradt. Becsületesen szóltam a taxisnak, aki a fuvardíjon túl még kifizetett velem 5000 ft, szerinte annyi a káprit tisztítás(rendes utasként nem kérdőjeleztem meg, elsorban magamra haragudtam, fizettem.)Zoli mondta, hogy egy autóra való új kárpit 7000ft. GySEV gyorsan leértem Győrbe, Bakonybélbe regisztráltunk, kaptunk müzlit, ajándéktáskát és nekivágtunk. Mindenhol hóvirág, nem lehetett úgy lépni, hogy ne legyen a lábad mellett/alatt. A legcsodálatosabb az volt, amikor nem messze tőlünk megláttunk egy őzt, aztán egy csapat őzt. A terep helyenként saras volt, gyönyörű túra időnk lett, még a két nadrág elfért rajtam. A vadszőlő étterembe jutalmaztuk meg magunkat egy finom késői ebéddel(utána konkrétan mozdulni alig bírtam), jólesett a tócsniba sült csirkemell, gombával, savanyúval(nem egy könnyű fitness ebéd), majd K. elvitt Székesfehérvárig és ott vonatra ültem. Állandóan elhagyunk valamit, a jegyvásárlás közben a kesztyűm maradt a pénztárnál, szerencsére szóltak K. postázza:) A vonat a Délibe futott be, elmetróztam a Keletiig, ahol a fiúk moziztak. Nagyjából egyszerre végeztünk, Kende kívánsága volt az uncharted film megnézése. Másnap éreztem a belső combom, Tamás túráihoz képest ez egy bemelegítő edzés volt. Sokat beszélgettünk, szinte be nem állt a szánk, család, gyerekek, munka, könyvek, suli stb. kifogyhatatlanok vagyunk beszédtémákban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése