Összes oldalmegjelenítés

2021. február 22., hétfő

Mozgalmas éjszaka

Kende hajnali 4 körül legurult az ágyról, beütötte a fejét és a lábát is. Az utóbbi olyan, mint egy domborzati térkép(amikor ezt mondtam neki, hangosan röhögött a jelzőn. 10 évesen lila-kép-zöld púpos a lába). A fején lett egy duzzanat. Egy szobában, egy ágyban alszanak a fiúk, annak ellenére, hogy külön szobát birtokolnak.2m hosszú és 140 cm széles az ágyuk, Kende úgy forgolódott-ő alszik kivül-, hogy lehuppant(soha előtte nem történt ilyen) Sokszor beszél hangosan álmában és felhúzza a lábait. Nem sírt, amikor leesett, biztosan megijedt és felébredt rá Vinci is. Így indultunk neki a szombatnak. Azóta az ágy mellett párnából emelvényt építettünk, ha legközelebb előfordul, akkor puhára essen.

2 megjegyzés:

  1. Óóó, szegényke. :-( Ábelnek (9 éves lesz) a szobája átrendezésénél nemrég levettük az ágya keretét, de első éjszaka leesett és visszatettük. Azt mondta, neki úgy jó, úgy érzi magát biztonságban.

    VálaszTörlés
  2. Szegényke, előfordul az ilyen. Én a görög nyaraláson estem le az ágyról az első éjjel, máshol volt az ágy, mint én gondoltam. :) :) :)

    VálaszTörlés