Összes oldalmegjelenítés

2021. február 7., vasárnap

Amitől hárpia leszek

1. Ágyban hagyott vizes törölköző 2. Papucs/mamusz nélküli lét. Hiába a padlófűtés, kell, mert ebben szocializálódtam:)Ha csöngetnek vagy dolguk van az udvaron lazán kiszaladnak zokniba. 3. Mákos, nutellás, lekváros, mézes evőeszköz felejtése a konyhapulton. Maszatos, ragacsos felével. 4. Földön szétdobált tankönyvek,munkafüzetek. Rejtélyes okokból bekerült már a szekrény alá néhány nemszeretem példány. 5.Taknyos zsepik itt-ott, de nem a kukában. 6.Iskolában felejtett tankönyvek, persze csak azok, amiben lecke van. 7.Sáros cipővel a konyháig rohanni. 8. Zsíros kézzel összetapicskolni a bútorokat. 9. Szelektív szemét dobása a vegyes hulladék közé azután miután rákérdeztek hol a helye. 10. Felületes fogmosás.

3 megjegyzés:

  1. Pont ezektől kapok én is agymenést :-)

    VálaszTörlés
  2. A 4. nálunk is. Ami engem még nagyon bosszant:
    - nem kapcsolják le a világítást, ha kijönnek a szobájukból
    - nem találnak bele a szennyesládábe este fürdéskor
    - Réka nem köti fel a haját fürdéskor
    Szerintem ez a top 3, amitől égnek áll a hajam, kb minden nap. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a villanykapcsolóban az enyémek sem hisznek. És a kilincsben sem.
      + pizsamakupacok a nappaliban
      + gombócban levett ruhadarabok
      + fogkrémmel összeköpködött mosdókagyló
      És a nonpluszultra: A körbepisilt vécécsésze

      Törlés