Összes oldalmegjelenítés

2018. május 11., péntek

Anyák napja

Az oviban nincs műsoros anyák napja(ezen, amikor a sulis szülőkkel beszélgettem és elmondtam, ledöbbentek. Kende, amikor kezdte miniként-2,5 évesen-az ovit, akkor adtak elő egy hosszú műsort, az volt az első és utolsó), de készítenek minden anyukának ajándékot.
Megkérik, hogy apuka menjen a gyerekért és hazahozzák. Vincétől egy festett hűtőmágnest kaptam, egy vers is szerepelt rajta, amit úgy adott elő, hogy Kende felolvasta, Vince pedig a mondta utolsó szavait megismételte. Cukiságból jeles:)
Vince ajándékként még meglocsolta a kinti növényeket és kitakarította Zolival az autót!Kincsek kerültek elő az ülés mellől, szőnyeg alatt is lapult focis kártya, steekez, gumicukor az ülésmagasító alatt...
Mindenkitől kaptam virágot és képeslapot is.
Kende versikéjét beragasztotta az osztályfőnök az üzenő füzetbe, amit mindennap átnézek. Észrevettem, de rám kiabált, hogy el ne olvassam, majd Apával tanulja. Hosszú vers!Apja kérdezte is, hogy mindenki ilyen hosszút mond?Nem, csak, aki versmondó versenyen volt!
A műsor megható volt.
Bent ültünk a teremben, ők a szomszéd teremben és elkezdtek énekelni, na én akkor már sírtam. Beléptek: "Dicsértessék a Jézus Krisztust!", aztán verseltek, daloltak.
Az egyik kislány anyukája meghalt, az apuka leghátul állt(szegény munkásruhában), szívfacsaró érzés, amikor odavitte neki a kislánya az ajándékot.
Kende nagyon izgult, konkrétan attól féltem, hogy elájul.

Szemmel látható volt, hogy szédül. A teremben nem volt levegő, többször rám nézett és láttam a tekintetén az izgatottságot.
Az osztályfőnök ünneplő ruhát kért, nem fekete-fehéret. Kendének fehér alapon mintás inget küldtem be, kilógott a sorból, ami zavart, ezért ma vettem egy szép, elegáns inget, mindjárt itt az év vége.
A műsor után volt egy rögtönzött szülői, kiosztották már a másodikos tanszerlistát. Hihetetlenül gyorsan elrepült az év!Egy pillanat az egész!
Megkért az osztályfőnök, hogy a nyári kőszegi táborba vállalnánk-e a gyerekek(52 fő+tanárok)bőröndjeinek leszállítását. Hát persze, legalább látom, hol lesz egy hétig:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése