Összes oldalmegjelenítés

2024. május 30., csütörtök

Utazásszervezés

Vinciék informatika órán kapták azt a páros feladatot, hogy tablet segítségével szervezzenek egy utazást. Ha jól tudom ennél több instrukciót nem adott meg a tanár. Ő egy kislánnyal dolgozott és annyira élvezte, hogy még másnap is ezen pörgött az agya, csak mondta és mondta-még a szomszédnak is-, hogy min dolgozik. Külföld vagy belföld?Ők Balira küldik Sz. nénit és T. nénit, néztek repjegyet, szállást(5 csillag, all inclusive)és a reptérig való kijutást nem taxival oldották meg, hanem limuzinnal!Bookingon nézték a szállást, kiírta egy kis papírra a szálloda nevét, hogy én is meg tudjam nézni:)Wizz air megy Londonba, ott átszállnak és már mehet is a láblógatás. Apró részletekre is figyeltek, pl. milyen messze van a szállás a reptértől. Sz. néni ezután azt mondta(amit én eddig is tudtam, de jólesik a megerősítés), hogy Vince minden körülmények között, a jég hátán is meg fog élni, mert egy talpraesett gyerek.Lehet, hogy 10 év múlva utazásszervező lesz belőle?

2 megjegyzés:

  1. De cukik :-)
    Én is nagyon szeretek utazást szervezni. Lehet, h a következő életemben én is utazásszervező leszek 🙂

    VálaszTörlés
  2. Örömmel lennék főállású utazó, írnék, dokumentálnám az útjaim, csak fizessenek érte!

    VálaszTörlés