Összes oldalmegjelenítés

2024. május 14., kedd

Határtalanul

Kende holnap hajnalban indul Erdélybe. Ismét egy mérföldkő, nélkülünk külföldön,augusztusban pedig Angliába utazik. Izgulok rendesen. Határtalanul pályázat keretében utazik az iskola 7. évfolyama, rengeteg élményben lesz rész, kétszer családoknál fognak lakni, sokat kirándulnak, a nevezetes helyszínekre elmennek. Kis böröndbe kezdtem el pakolni(wizz air méret), de a változékony időjárás miatt a nagy utazótáskába pakoltam és mellette lesz egy hátizsák az okmányokkal, kajával, úti játékkal(Solo, sakk, logikai füzet). Ő nem szeretne menni, ezt többször elmondta. Kihagy miatta egyheti edzést. De nem tudja, hogy mit nem akar, bizom benne, hogy minden rendben lesz és életreszóló élményben lesz része, nem utolsó sorban csapatépítőnek is tökéletes!Zoli viszi a találkozó pontra, jobb is, én biztos pityeregnék. Egyébként azt gondolom, hogy bizonyos dolgokban sokkal könyebb nekik. Nagyon szeretek utazni, felfedezni, kalandozni, feltölt, kikapcsol. Egyetemistaként kezdtem el utazni, gimisként nekünk nem volt ilyen program, de még hasonló sem. Mentünk a közeli faluba biciklizni osztálykiránduláskor is. Erdélyben Tamással voltam, vágytam rá, hogy elmenjek, a falujából néptáncos csoport ment és maradt egy hely a buszon, ami rám várt.Élénken él bennem a Gyilkos tó, Kolozsvár, Farkaslaka és az ottani vendégszeretet(na meg a pálnika már reggeli mellé) Kendéék mennek a csíksomlyói búcsúra is, külön imával készülnek a fiúk. Telefonon kívül más elektronikai eszközt nem lehet vinni, aminek örülök, nézzék csak a lenyűgőző tájat és beszélgessenek egymással. Várom majd a bejelentkezéseket!

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon vágyom Erdélybe, még sosem voltam.
    Milánnak tavaly tetszett a Határtalanul, pedig azt hittem nem fog, úgyhogy hátha Kendének megtetszik menet közben. :-)

    VálaszTörlés
  2. Remélem, hogy jól érzi magát!

    VálaszTörlés