Összes oldalmegjelenítés

2023. október 22., vasárnap

Orosháza ranglistaverseny

Mióta kiírásra került, hogy október 21.-22.-én verseny lesz Orosházán, azóta várja és számolta vissza az időt. A verseny pontos megnevezése:Pintér Attila" újonc és serdülő "arany fokozatú" ranglistaverseny. Egy ideig úgy tűnt, hogy nem tud elmenni, mert az angliai tanulmányúttal egybeesik az időpont. Az utóbbi átkerült augusztusra, várólistára került, mert a legfiatalabb jelentkező az új suliban. Pénteken nem tudott elaludni, bekentem a csuklóját Doterra illóolajjal, nem segített, majd kérte, hogy mellém bújhasson. Éjjel egyig együtt aludtunk, aztán wc járat után visszament a saját ágyába. Korai kelés után, 6.30.-kor indulásra készen álltak, Orosháza messze van. Kende 13 éves lesz, játszott U13 és U15 is, párosban és egyéniben is. Egyéniben egy meccset nyert, olyantól is kikapott, akit ő tavaly megvert, ilyen ez a sport, mi azt mondtuk, hogy a részvétel a fontos. Egész nap vártam a hívását, napközben egyszer hívott, reggel 8 körül is hívtam és én ébresztettem. Fél tizenkettőig voltak fent(az adrenalin, az összes fiú egy szobában, biztos ment a duma is), pizzát ettek, gyrost ettek és jól érezték magukat. Kellően elfáradva, lelassulva ért haza. Kérdezi, hogy mit csinálunk holnap?Hát, tanulunk mondtam, nem tetszett neki a válaszom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése