Összes oldalmegjelenítés

2023. október 4., szerda

Beszélgetés egy kamasszal

Decemberben 13. éves lesz. Dráma órán úgy jellemezte magát, ő a Kritikus Kende. Többször írtam már róla, hogy mindene az asztalitenisz.Fanatikus, a volt tesi tanárja a búcsúemailben azt írta, abba ne hagyja!! Állatkertbe mentek az állatok világnapja alkalmából(szigorúan tanítási órák után, kötelező csapatépítő program). Kérdezem, na milyen volt?Milyen állatokat láttál?(Évente legalább egyszer elmegyünk, amíg kisebbek voltak sűrűn jártunk. A főváros egyik gyöngyszeme) Válasz: rossz!(kár, hogy a hangsúlyt nem tudom leírni)Mi lehet ebben rossz? Szaladgálni kellett ide-oda, feladatokat megoldani, de állatokat nem láttam és lekéstem az edzést. Gólyaavatót tartottak nekik az idősebbek(egyet már csináltak a tanárok, arról sajnos lecsúsztunk). Amikor mondtam, hogy KÖTELEZŐ, akkor kiborult, hogy megint lekési az edzést(r e t e k-hangsúlyt képzeljétek ide)gólyaavató miatt. Milyen volt?Kérdezem?Válasz: táncolni kellett meg zenéket felismerni, ezek engem nem érdekelnek. Rossz volt.

3 megjegyzés: