Összes oldalmegjelenítés

2022. április 14., csütörtök

Lego, az örök szerelem

Kende bármihez nekifog, azt szenvedélyesen csinálja. Így volt ez egykor a legózásnál, videójátéknál, olvasásnál, ping-pongnál is. A videójátékozásnak nyilván nem örültem, mert rossz irányba vitte el őt, megváltozott a magatartása, hozzáállása a dolgokhoz. Neki a tavaszi szünet mindig hosszabb az átlagosnál(egyházi iskolába jár és a tanárok mennek lelki gyakorlatra), keddig még én is mentem, ahhoz, hogy hasznosan töltse el az időt, mindig mutatok 'irányt', hiába van rengeteg értelmes játéka,amit egyedül is lehet használni, a kezébe kell adni, meg kell mutatni, ő pedig rácsodálkozik. Így történt most a legóval is, szempillantás alatt összerak egy közepes méretű dobozt. A Tescoban most minden legóra 20%kedvezmény van, rögtön vettem kettővel:)(Eredetileg cipővásárlási szándékkal mentem) Húsvétfa alá is kerül majd egy, a Technic nehezebben megy neki, abban van kihívás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése