Összes oldalmegjelenítés

2022. április 10., vasárnap

Apa szülinapja

Péntekre esett Zoli szülinapja, ami most hosszúra nyúlt nekem, emiatt nem aznap, hanem másnap mentünk ünnepelni. Reggel ünnapi asztal fogadta a szülinapost, elkészült az epres sajttora(epernek semmi íze, vízszerű az egész, másnap estére 1-2 bepenészedett...), baconos leveles tésztás falatka, paradicsomos mártogatóssal, zöldségtál. A torta új recept alapján készült, Bea asszony szakácskönyvéből jött az ötlet,ő süti a mascarponés részt, 4 tojással, tejszínnel vagy tejföllel turbosítva. Mutatós és finom lett, tanulság az, hogy eper helyett más piros gyümit kell a zselatinos-lekváros részbe tennem(málna nagyhatalom vagyunk, mindig van a fagyasztóban) Kapott egy képeslapot, ami a születésének évét(1969)tekinti át, mi történt a nagyvilágban. Reggel az induláshoz képest legalább 1 órával előbb ébred a banda, nekünk annyi idő kell. Kendének aznap volt az utolsó tanítási napja(az is csak ebédig tartott), jó hosszú tavaszi szünetet kapnak mindig. Délután hazafelé még beugrottam kaparós sorsjegyeket venni, azt is mindig kap az ünnepelt és a családtagjai:)Kendénél volt egy nyerő!Pezsgőztünk, majd este elmentem fodrászhoz. Szombatra az Al dente olasz étterembe foglaltam asztalt, 6 főre, Erikáék is jöttek. Az étteremről a streetkitchen oldalán olvastam, nagyon jó választásnak bizonyult. Érkezésünk előtt leleveleztem velük, hogy viszek gyertyákat és a főétkezés után meglepetésként egy tiramisun kihozzák. Azzal nem számoltam, hogy egy nagy jénai tiramisut kapunk:)Megenni nem tudtuk, de a tulaj felajánlotta, hogy vigyük el tálastól és szerdáig vigyem vissza az étterembe:)Jófejségből ötös:)Mielőtt kihozták volna a desszertet, megkérdezték a számgyertyák sorrendjét, ami Zolira nézve hízelgő:) A hely nagyon hangulatos, olasz konyha, olasz alapanyagok. Zoli és Balázs bárányoldalast ettek, Erika tésztás, Vince pizzát, Kende tenger gyümölcseit, én cézár salátát. Kende imádja a rákot, kagylót most evett először, ízlett neki, de könyékig paradicsomszószos lett. Vince sonkás pizzájából mindenki kóstolt
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése