Összes oldalmegjelenítés

2021. szeptember 17., péntek

Lebetegedtek

Csütörtökön Vincét hazaküldték a suliból. Zolit hívták, ment is érte, amikor ránéztem nem tűnt betegnek, de estére sűrű váladék jött az orrából. Sajnos továbbra sem tudja 100%-an kifújni az orrát, fújja ő a száján is, de marad bent trutyi. Az orrsziporszi a barátom, neki sincs ellenvetése, sőt magának is használja. Ma vettünk egy újat. Kende torokfájásra panaszkodott ébredés után, köhögés nincs Így itthon maradtam ma velük. Tegnap nem tudtam a doktornővel beszélni(foglalt volt állandóan, sok a beteg), a betegfelvételes azt mondta, hogy ma 11.-től bent lesz a gyerekorvosunk. Tapasztalatból tudom, hogy jó, ha a rendelési idő előtt 30 perccel érkezem. Így is voltak előttünk hárman. Dokinéni nincs, helyettesítés van és a dokinéni asszisztense, akit ismerünk. Az inhalátorunk csöve eltörtött, kiszolgált minket, ma néztem újat a gyógyászati segédeszköz boltban,hát nem olcsó és egy papírtasaknyi gyógyszerrel jöttünk haza. Szerencsére láztalanok és becéloztam a hétfői kezdést. A betegségen túl utálom, hogy betegen, nyűgösen pótoljuk az órai anyagot és a házit. Az előbbi beszerzése Vincénél még kihívást jelent, mert nem tudom a szülők elérhetőségét, kiírtam a csoport fb oldalára, hátha valaki segít.

2 megjegyzés: