Összes oldalmegjelenítés

2021. szeptember 15., szerda

Elfelejtett ünneplő

Elfelejtettem Kende osztályfényképezéséről. Magyarázom a bizonyítványom: szerepelt a naptáramban, amit egy nap számtalanszor kinyitok és átnézek. Belekerült annak ellenére, hogy nem tudtam a szülőin résztvenni, mert egyidőben volt Vinciével, Zoli pedig külföldön volt. Roninak köszönhetem, hogy addig is elvállalta a fiúkat. Az aznapra beírt sokaságot viszont teljesítettem: beküldtem a pénzt az angol könyvre, az új köpenyre és a tornapólóra, a google tanteremben reagáltam a töri tanárnak, hogy Kende részt vesz a másnapi online megbeszélésen, visszaküldtem a szakkörös papírt, a gyógytesiről nyilatkoztam, kértem az 5 órarendi tesiből 2 mentesítését és határozatot az iskolai védőnőtől, beküldetem a teázáshoz a bögrét(haza már töröttten érkezett), visszaírtam a könyvtárosnőnek. Lebeszéltem a külön matek időpontjait, tettem be zsebpénzt neki. Ez csak Kende egy napi teendő listája. Végül megoldódott az ünnepi ruha, az apja hazaért és leadta a portán, így nem a neonsárga pamut felsőrészben fog szerepelni a fényképen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése