Összes oldalmegjelenítés

2019. július 13., szombat

Felkészültünk a nyaralásra

A fiúk abban a korban vannak, hogy elindulhatunk velük egy hosszabb autós utazásra, megnézzük a tengert és már emlékezni is fognak rá. Március környékén kaptam egy rendkívüli akciós nyaralásról hírlevelet, amit rögtön lefoglaltunk. Horvátországban-és egyébként tengernél-az egyetem első évében voltam először(nyelvjárást gyűjtöttem magyar szakosokkal, onnantól datálódik Tamásékkal való barátságunk is), úgy szerveztük, hogy az egykori banda "kemény"magja ismét találkozik az Adriánál, gyerekestül, feleségestül, férjestül. Ha már lúd legyen kövér, Szlovénia(is)gyönyörű, egy gyöngyszem, akkor mutassunk meg belőle egy szeletet a gyerekeinknek. Így kezdtünk el egy körutat tervezni: lesz benne hegyi túrázás, tengerpart, Plitvice, Split, Bled, várak, kastélyok, templomok, bobozástól kezdve a láblógatásig át minden:)Két szállást Zoli foglalt, tanulva a múltkori esetből, leellenőriztem:)
Régimódi vagyok abban, hogy a tervezgetéshez útikönyveket veszek, esős délutánokon közösen bújtunk a könyv fölé és elképzeltük, hogy miket nézünk meg, próbálunk ki.
Ruhák már egy rakásban arra várnak, hogy bekerüljenek a bőröndbe, holnap lesz még egy ételbeszerző utunk, megtöltjük a hűtőtáskát. Vizes játékok, strandolós holmik is rendben. Egy-két végy nélküli gyógyszert kell még megvenni, Hörit átvinni Balázshoz, kulcsokat leadni a szomszédnak, hűtőt, kukát üríteni.
Nagyon várjuk!

3 megjegyzés:

  1. Biztos szuper lesz, tartalmas és változatos :) ! Nagyon szép, jó és vidám nyaralást kívánok Nektek :) !

    VálaszTörlés
  2. Ejha, ez a körút izgalmasnak hangzik! Kellemes nyaralást kívánok!

    VálaszTörlés