Összes oldalmegjelenítés

2019. július 10., szerda

Bicóval Dunaharasztiig

Hármasban kerekeztünk egy nagy kört, nem jutottunk el egészen Harasztiig, mert késő volt már és nem tudtuk, hogy Vinci mennyire fogja bírni. Jelentem terhelhető:)
Most tanult meg két keréken, azóta megállíthatatlan. Egy baj van, utálja a bukósisakot, izzad alatta a feje. Nagy vagánynak képzeli magát, lassít mellettünk a rendőr és beszól neki.
Az útvonalat távol a forgalomtól terveztem meg, elől mentem én, ő pedig mögöttem, Zoli zárta a sort. Azt nem/nehezen érti meg, hogy az én "sávomban"jöjjön, a mögöttem még csak-csak megy, de sokszor az út közepére kormányoz.
Félidőben egy fagyizóban megpihentünk. Kis-Duna mentén végig kiépített bicikliút van,messze az úttesttől. Hazafele már többször megállt vakarózni, inni, pisilni.
Idén simán bevállalnék vele egy rövidebb Balcsi kört.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése