Összes oldalmegjelenítés

2022. június 25., szombat

Bringára fel!

Dacolva a hőséggel,9.00 után indultunk itthonról és Dunaharasztiig meg sem álltunk. Úgy gondoltam, majd menet közben látom, hogy mennyire bírják a fiúk, bármikor, bárhol vissza lehet fordulni. Roni is velünk jött, a saját dolgát nehezítette azzal, hogy a barátja biciklijével jött a mellkasára pedig felkötött egy kutyát. Hiába lakunk már a kerületben 2006 óta, erre még soha nem tekertünk. A táv 90%-án bicilkiút van, amíg a soroksári útra nem értünk ki addig kevésbé forgalmas mellékutcákban mentünk. Sapka, víz természetesen volt nálunk, a Mediterrán lakóparkban akkor nyitó cukrászdában fagyiztunk, sütiztünk. Sajnáltam otthagyni a Kende által kért csupa csokis desszertjét, ezért azt is benyomtam. Biztos a 30 foknak köszönhető, de alig volt ember, a cukrászdás is mondta, hogy inkább a közeli strandra menjünk, mert nagyon meleg van. Láttunk hattyúkat, kacsákat egész közelről, sup oktatást, kajakosokat, kenusokat és csodaszép kacsalábon forgó villákat, precízen nyírt pázsittal, robot fűnyíróval. Csak ámultunk, saját stéggel kevésbé felkapott helyen szívesen elfogadnám bármelyiket. Egy idő után mondta Roni, hogy kiváncsiságból mérjük, mennyit megyünk. Elérkeztünk egy Nocsak, megnyitottunk étteremhez, nem ettünk, hanem tovább mentünk. Egy helybélit kérdeztünk arról, hol találunk jó hekkezős helyet, az MO-as lábánál ajánlott egyet, de akkor már a hátamon éreztem a nap erejét, a polóm nyomát napokkal később is láttuk. Vincére hiába szóltam rá, nem vette fel a sapjáját, kértem, hogy vizezze a fejét, ezt sem csinálta...azon gondolkoztam, hogy meglocsolom hátulról. Ő mindenből versenyt csinál, neki a legkisebb a kereke, előre megy, hátra figyel,milyen távolságra vagyunk tőle.13 körül indultunk vissza, az ajánlott hekkezős helyig nem jutottunk el, hazafelé a Halas Gusztinál ebédeltünk(ismerjük, garantált a finom hekk), 20 percet kellett az ebédre várnunk, folyamatosan érkeztek a vendégek. Vince még kérte, hogy a sétálóutcában lévő KIK-be menjünk be, mert a bunkerhez fényfüzér hiányzik, egy jégkrém formájúval lettünk gazdagabbak:) Roni elfáradt, mi Tamás kirándulásain edződünk, nekem nem volt izomlázam. Kb. 25km tekertünk.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jók vagytok :) ! Mi is hasonlóképpen tekerünk mostanság, bár ekkora távot idén még nem mentünk, de szerintem ami késik, az nem múlik, pont mi is kinéztünk egy nagyobb szakaszt, ahová el akarunk menni...

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos, háborítatlan ez a szakasz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom :) , mi is áttekertünk már Dunaharasztira, nagyon szép helyek vannak arrafelé! Pár napja a környélbeli szántóföldön bringáztunk, az is csoda volt, háborítatlanul szép :) ...

      Törlés