Összes oldalmegjelenítés

2021. március 15., hétfő

Túl az első héten

Kende már rutinosan kapcsolódott az online órákhoz, készültek a házi feladatok és vissza is töltötte őket. Vince már nehezebb eset volt. Sajnos nem tudtam a héten résztvenni semmiben. Egyszer csatlakozott az online órához, akkor hallottam, hogy kérdezte A . nénit, hogy mikor lesz vége az órának?Csak arról tudott beszélni, hogy anyukám hogy van és A. néni, anya belehányt az ágyba...Úgy érzem a nehezén túl vagyok, ma szedem be az utolsó három szem Faviripavirt(ami megmentett a kórháztól)Annyi szeretetet, támogatást, biztatást kaptam,megható!Egy biztos, engem nagyon sokan szeretnek!Zoli pedig hősiesen vitte végig a hetet, aki hihetetlen, de negatív lett!

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jobban vagy!! 🙂

    VálaszTörlés
  2. Kitartást, ügyesek vagytok!😊

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de örülök, hogy jobban érzed magad :) !!! Már pont azon gondolkoztam, hogy írok neked emailen, de most olyan jó, hogy írtál :) ...
    Szuper, hogy Zoli negatív lett, ez szinte csoda! Nagyon ügyesek vagytok, minden téren :) ...

    VálaszTörlés
  4. Jaj de jó, hogy jobban vagy! Kitartást, és türelmet kívánok. Pihenj sokat.

    VálaszTörlés