Összes oldalmegjelenítés

2021. március 9., kedd

Pozitív

Már papírom is van arról, hogy pozitív vagyok. 6 napja lázasan, gyengén, ágytól-ágyig közlekedem. Vince mutat tüneteket, nem kértem neki tesztet, mert karanténban vagyunk.Kende szépen, önállóan tanul. Vince pedig a főzésben segít, gyors rizs, mirelit , félkész hús sütésében ügyesek. Ma hajtottam a Faviripavirt, de nem értem utol a háziorvost. Vagy valamilyen antibiotikumot, mert a vitamin és a lázcsillapító már kevés. Érzem, hogy van has-és hátizmom(köhögés)és fogyni sem így akartam. Nem vagyok egy "lázas"típus, jön a hidegrázás, hidegek a végtagjaim és elfehéredik a kezemen a bőr. Biztos jól érzi a gazdatestemben korona magát, de elhagyhatna már. Ne ragaszkodjon hozzám(és senkihez) Vince tanulása olyan semmilyen, ha jobban vagyok, akkor melléülök és oldunk meg feladatokat, de félgőzzel.

5 megjegyzés:

  1. Jobbulást, gyors gyógyulást!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Mielőbbi gyógyulást és felépülést!

    VálaszTörlés
  3. Húúú! Remélem lassan jobban leszel, gyorsan gyógyulj meg, de azért pihenj amennyit csak tudsz!!! Még az a szerencse, hogy a fiúk, ha betegek is, jól viselik :) ... Ebben az a jó, hogy túl lesztek rajta, ennél jobb védettség átmenetileg, nem kell :) !!! Zoli jól van?

    VálaszTörlés
  4. Zoli negatív lett!Köszönöm a biztatást!

    VálaszTörlés