Összes oldalmegjelenítés

2021. március 20., szombat

Helyzetjelentés

Ma vagyok a 15. napja, hogy estére gyengének éreztem magam, de nem gondoltam, hogy korona van a háttérben. Az első tíz nap kritikusnak számított, aztán napról napra könnyebb lett. Zoli is elkezdett gyengélkedni, pozitív lett a tesztje, tegnapra pedig Kende is belázasodott. Nekik enyhébbek a tünetei, mint nekem voltak. A héten már Vince is résztvett az online órákon, töltögettük a classroom felületére az elkészült anyagokat. Eddig a délelőttjeim a köhögésről szóltak, most velük tanultam, jövő héttől dolgozom én is. 5 fényképet kért a tesitanár(legyen közte távolugrás, kapurarúgás, atlétika stb.), annyit tartózkodtam kint a levegőn, amíg lefotóztam Kendét, többet nem bírtam állni. Vincivel a technika házit és a logopédiát is kipipáltuk. Márciust bent töltjük a házban, a gyerekeknek sincs kedvük kimenni az udvarra, noszogatni kell őket.

3 megjegyzés:

  1. Pihenjetek, gyógyuljatok, a teljes gyógyulás most a legfontosabb! Ölelés.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy jobban vagy, a többieknek jobbulást kívánok!!! Tényleg az a legfontosabb, hogy most pihenjetek, minden háttérbe szorulhat, a legfontosabb, hogy ne erőltesd meg magad...
    Nagy ölelés Nektek!!!

    VálaszTörlés