Összes oldalmegjelenítés

2021. október 5., kedd

Hajvágás itthon

Tudom, hogy sokan otthon megoldják a fiúk/apák/férfiak hajvágását, csak egy minőségi hajvágó kell hozzá, idő, türelem és nem árt a kézügyesség sem. Kb. 20 évvel ezelőtt feketére festettem a hajam(nekem akkor az tetszett és még ma is, csak már egy kicsivel több eszem van és nem a feketét választanám:)Zoli festette. Úgy vagyok vele, hogy a fiúknak is jár másfél havonta az, hogy beüljenek a fodrász székébe és szakember oldja meg azt, ami nekem nem menne. Öcsi már egy ideje mondogatta, hogy ő profin megcsinálja, Vince szombaton kapott az alkalmon és beült a székébe. Ebből az lett, hogy az első szerkezet lemerült, töltés alatt sem működőtt, de Vince feje hátul 3mm. Próbálkozott egy kölcsöngéppel is, sikertelenül. Végül félig hosszú hajjal elindultunk a gyorsfodrászatba, ahol elmondta a fodrász, hogy többen jönnek 'így'. Kende haja hiába hosszú, a fejsérülés miatt még nem viszem fodrászhoz(legalább addig, amg be nem hegesedik a seb), egyszer, nagyon óvatosan megmostam neki.

1 megjegyzés:

  1. Én úgy tapasztaltam, hogy egy profi olló is kell. Én már megoldanám Tibi haját gép nélkül is, igaz, Zalanét fodraszra bízzuk, annyira sűrű és hullámos neki. Illetve látványosan szebb a fodrász produkciója. 🙂

    VálaszTörlés