Összes oldalmegjelenítés

2018. április 25., szerda

Ovis színház

A süni csoportnak színházbérlete van. Megnézték már az Ózt, Csipkerózsikát, karácsonykor a Zsiványok Betlehemben c. előadást(na erre kiváncsi lettem volna:)
Ma volt a bérleteseknek az utolsó előadás: Csingiling az erdőben címmel, zenés darab(gondolom az azonos című mesét dolgozták fel a színészek), Vincének a boszorkány maradt meg, aki rossz. Többről nem mesélt. BKK busszal megy a csoport Csepelre, bemelegítésként kigyalogolnak az ovitól a buszig. Féltem, hogy a korai ébredések miatt, Vince már a buszon hazafele jövet bealszik, de szerencsére kibírta ebéd utánig.
Még a szülőin felírtam a dátumot, este készítem ki a ruhákat a kanapéra(nem mindegy, hogy kényelmesen-laza ruha lesz másnap vagy "elegáns", pl. ing) mert a kedd-szerda-csütörtök reggel Zolié(hajnalban indulok itthonról), eszembe jutott, hogy az ovis üzenőfalra nem volt kiírva a másnapi színház(emlékeztem a naptejre és arra, ha valakinek van felesleges balkonládája vigyen), de a színházra nem. Felhívtam két anyukát, egyik sem tudott a színházról, végül egy harmadik is emlékezett a téli szülőin elhangzott programokra, amikor ezt említették az óvónők. Végül a harmadik felpróbált ing lett jó Vincére(nagyot nőtt), délután mondták, hogy egyen pólóban mentek:)(ezen túl van egyen kitűzőjük és sáljuk is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése