Összes oldalmegjelenítés

2024. szeptember 1., vasárnap

Hazaért

Kende éjszaka épségben hazaért Angliából. Az első két nap a telefonokból, üzenetekből következtetve döcögősen telt. Indulás után kaptam olyat, hogy minek kellett ide jönni???A tranzitszállásról azt írta, hogy végül 5 fő került egy szobába és én még olyan kis szobát nem láttam, amiben aludtak(Ibis hotel nálam garancia a kényelemre)az autópálya mellett. Aztán egyre kevesebb üzenet érkezett, ebből arra gondoltam, hogy kezd feloldódni,esetleg hozzászólt a szobatársához:)Amikor Londonban voltunk, akkor a Big Bent felállványozták, most azt mondta Kende, hogy nagyon szép, néztek zenés őrségváltást a Buckingham Palotánál, elmenetek a National Gallerybe, jártak Cambridgeben, megnézték a kenti grófságot, komppal utaztak és ez csak néhány program a sok közül, egy nap tartották meg az angol nyelv napját, ami azt jelentette, hogy voltak a Globe színházban, British Múzeumba, Oxford Streeten. Előadást tartott a The Mallról.Mindenkinek kellett témát választani, volt velük idegenvezető, de mégis csak tanulmányi kirándulás. A nő, akinél megszálltak 1.5 órára lakott a belvárostól, pénteken mondta nekik, hogy pakoljanak össze, mert ő megy bowling versenyre és elutazik, ők szóltak a tanárnak és megoldódott ez a helyzet. Mindennap kaptak szabad órákat, szerintem ezt élvezte Kende a legjobban(a font gyorsan elfogyott), a kínai negyedben evett egy adag rákos tésztát, aminek az árát gyorsan átváltotta forintra(magyar szokás)és kiborult, hogy 20.000 forint egy tál étel. Hűvősebb napokra pakoltunk ruhákat-megnézve az előrejelzést-, 2 rövidnadrággal ment, ezt is megoldotta és vette magának egyet. Nem tettem be törölközőt(nem szoktunk), írt, hogy ő kérne a házigazdától, illetlenség-e.Gondolt ránk és apró édességeket, nasikat hozott nekünk:)Szerintem 1 hét alatt nőtt 5 cm. Ez volt az apja első mondata, amikor meglátta. Szeretett volna a szabadidő alatt elmenni ping-pongozni, kinézett a neten egy klubot. Kértem, hogy egyedül ha lehet ne császkáljon el. Másnap focipályát keresett és talált is, a szobatársa ment vele és a kispadról nézte őket(nem szeret focizni), jöttek négerek("na Anya, azok nagyon jól tudnak cselezni) Szerintem érdemes volt részt vennie ezen a kiránduláson, ismerkedett más diákokkal a suliból, gyakorolta a nyelvet, önállósodott, rengeteg helyen járt, élményeket gyűjtött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése