Összes oldalmegjelenítés

2024. március 4., hétfő

Büszke

Ma délután három tanárhoz is bejelentkeztem fogadóórára Kendénél(magyar, matek, ofő, aki törit tanít neki). Igazából mindenhol csak jókat mondtak Kendéről(nem is vártam mást, hízott a májam a büszkeségtől). Az, hogy jóeszű és gyorsan tanul nem újdonság. Az sem, hogy nincs vele magatartási , fegyelmezési probléma, hogy a csendes szekció része. Az ofővel beszélgettem az osztályban(magas osztálylétszám, 33fő, kis teremben)kialakult problémákról, ami elsősorban a diákok önfegyelmezési hiábájából, tiszteletlenségből fakad. 5 tz-t írt töriből és 3 kisdolgozatot, azt mondta a tanár, hogy most stabil 4-es, majd meglátjuk, lehet 5 is. Elmondta, hogy órákon aktív és olyan hozzászólásai vannak a témához, ami nem hangzott el , érdeklődő, széles látókörű. A magyar tanárhoz akkor is megy korrepre, amikor nem szükséges, de ajánlottan kötelezővé tettem, a tanárnál ez jó pont. Holnap megy és felel Balassi Hogy Júliára talála verséből. 4-est írt ott is tz-n, azt mondta a tanárnak, hogy nem akar 5-re javítani, ebben nem maximalista. Itt is elhangzott, hogy gyors észjárású, 3 hiánya van, rákérdeztem, hogy mennyi a limit(5 vagy 10), de szerencsétlenségünkre 4. Pont 4. Ahogy ismerem Kendét, június végéig, könnyen összejön. Mateknál zártam, csütörtökön doga.Háromszögekből és az elméletből, a napokban azzal küzdött, hogy körzővel nem tudott derékszöget rajzolni, bénácska a keze. Hazafele a Deákon a metrónál az ellenőr elkérte a jegyem, véletlenül, tévedésből egy jegyet kétszer kezeltem le. Hiába mindtam, hogy tévedés és van még nálam szűz vonaljegy, engedje lekezelni, az ellenőr hajthatatlan volt. 12.000 helyszíni bírság avgy 25.000 csekken, egy 450 ft vonaljegy miatt. Őszintén megmondom még a könnyem is kicsordult. Tényleg becsületesen lyukasztok, nem lógok, nem igyeltem oda és a zsebemben lévő jegyen két számsor szerepelt. Ennyi kp nem volt nálam, ma megjött a fizetésem és kifizettem kártyával. Két dolog jutott eszembe, az egyik: a 4-6 villamost a hajléktalanok miatt ha lehet elkerülöm, évekkel ezelőtt beleültem egy hányásba, azóta, csak rossz tapasztalatom van vele. Második: eszembe jutott, hogy Londonban nem tudtunk jegyet venni a buszra, azt mondta a sofőr, no problem, szálljunk fel. Ez előfordult velünk Korfun is. Hibáztam és drága fogadóóra volt. Amikor az ember olyan boldog, csordultig a szíve, hogy mennyire dicsérik a fiát, ez tartott 20 percig és rögtön romokban hevertem a drága büntetés miatt.

2 megjegyzés:

  1. Ezek a büntetések felháborítóak. Nekem is friss az élményem, igaz autóval. Édesanyámat vittem kórházba még szeptemberben és a múlthéten kaptam egy 10 ezer Ft-os büntetést, mert nem a kötelező haladási iránynak megfelelően hajtottam ki az egyébként full üres parkolóból. Nem tudom, nem emlékszem. Édesanyám 12 nappal később meghalt, el lehet képzelni a lelki állapotomat. Amúgy nem vitatom, biztos így volt. Ha akartam volna fellebbezhettem volna 6.500.-Ft-ért, de ha bebizonyosodik, hogy nincs igazam a büntetés 200.000.-Ft. Szó nélkül befizettem.

    VálaszTörlés
  2. Kidobott pénz, nagyon bántott. Őszinte részvétem.

    VálaszTörlés