Összes oldalmegjelenítés

2020. június 19., péntek

Panic Lab

Néhány éve jártam egy társasjáték továbbképzésen, a vezetője egy olyan férfi volt, aki kitalálja, megvalósítja a játékokat, de teszteli a külföldi játékokat is. Természetesen, mint résztvevő többféle(stratégiai, logikai,kártya,szórakoztató stb)játékot kipróbáltam. A Panic Lab ott ismertem meg és emlékszem, hogy elsőre megértettem az egyszerű szabályt, koncentráció és figyelem szükséges hozzá.
Lilinek rendeltem először, aztán megláttam, hogy az Aldiban akciós és vettem Kendének is(Vince nem hajlandó leülni mellé)
Gyors játék, csak kiterítjük körbe a csigákat és az egyfejűeket és azt a néhány instrukciós kártyát, ami változtatja a szabályokat,majd dobunk négy kockával és keressük a megfelelő állatkát. Kende először hangosan elmondja, hogy milyen külső jegyekkel rendelkező csigát keressünk(színe, mintája, irány). Az nyer, aki a leggyorsabb és a legügyesebb. Jutalma piros kis korongok, amiből sokat kell gyűjteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése