Összes oldalmegjelenítés

2020. június 5., péntek

Barlangfürdő környéke

Hiába nyitották meg a strandokat, bennünk fel sem merült, hogy esetleg strandoljunk, egyébként is azt gondolom, hogy a vízben nagyobb a fertőzésveszély. Kende talpa(szemölcs/tyúkszem)még most is csúnya, hiába próbáltunk ki több ecsetelőt.
A barlangfürdő környékén két délután is sétáltunk,az időjárás aznap tipikusan kirándulós volt.
rendezettek a parkok,
csak kapkodtuk a fejünket a mókusok után, egy hattyú kijött hozzánk ismerkedni(ez a csepeli Duna parton rendszeres)
Két szuper játszóteret találtunk, az egyik a fiúk korosztályának megfelelő, magas csúszdák, mászófal oldalt, a hintáról már nem is beszélve(Kende olyan magas, hogy jól be kell már hajlítani a térdét).Kende környezetből most tanult a tavirózsáról, itt élőben is láthatott.
Nyitáskor már a bobpálya pénztárában álltunk, az egész kiruccanás alatt ez tetszett a gyerekeknek legjobban!
A pálya nem annyira meredek és kanyargós, mint Sárospatakon és talán rövidebb is. Készültek integetős fotók a pálya végén. Nagyon jól éreztük magunkat!

4 megjegyzés:

  1. A tavalyi évünk a szemölcsök jegyében telt el. Ákos kezdte, az övét először tyúkszemnek néztem, mire elmentünk bőrgyógyászhoz, már nagy volt neki, kétszer fagyasztották. Aztán én következtem, nekem egy fagyasztás és többhetes ecsetelés, reszelgetés várt rá (gyakorlatilag egész nyáron küzdöttem vele és fájt). Ábel zárta a sort, kb. havonta, talán háromszor-négyszer mentünk fagyasztatni.

    VálaszTörlés
  2. Mi is küzdünk vele kb. március óta. A karantén miatt bőrgyógyászhoz nem jutottunk el, a háziorvos is fotó alapján mondta, hogy szemölcs(én is tyúkszemnek)néztem.

    VálaszTörlés
  3. Elmondom az én szemölcsös történetemet, ami több évtizeddel ezelőtt volt.
    Hetedikes voltam, s a kezemen összesen tizenhárom szemölcs lett valamiért. Hiába kenegettem ilyen-olyan kencékkel, nem múlt el. A nyár elején jött egy kéregető cigány asszony, meglátta a sok szemölcsöm, s azt mondta, hogy hozzak egy darab cérnát, s kössek rá annyi görcsöt, ahány szemölcsöm van. Az első csomónál mondjam azt, hogy se nem egy, a másodiknál se nem egy- se nem kettő, se nem kettő-se nem három....egészen addig, míg az utolsóig nem érek. Akkor dobjam az eresz alá, s az esővíz mire "elmossa" a cérnát, addigra elmúlnak a szemölcsök. Azt nem tudom, hogy ettől-e, de mire eljött a szeptember, a szemölcseim nyomtalanul eltűntek.
    Hihetetlenül hangzik, de szerintem egy próbát megér. Nincs veszítenivaló, csak nyerni lehet.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy leírtad a tapasztalatod. Sajnos Kendének befele növő szemölcse van.

    VálaszTörlés