Összes oldalmegjelenítés

2020. június 16., kedd

Esőkabát

Elengedhetetlen a reggeli indulásnál az esőkabát, kiszámítható az időjárás, biztosan esni fog, a mennyiség változó. Nálunk napok óta szemerkél, esik, zuhog, ömlik. A virágok, palánták tálkájának aljából többször kell kiönteni a vizet, Vince csak annyit mond, hogy árvíz van az udvaron. A cseresznyénk ropogós, édes, de az eső megtörte a szemeket.
Kende hétfőtől jár a templomos táborba. Úgy érzem, hogy nagyon kell neki a közösség, mert itthon antiszociális lett. Hétfőn az ostyaellátóban voltak(engem is érdekel), készített is egy családi kiszerelésűt, amit a tesója jóízűen megevett, azt mondta, olyan, mint a palacsinta:)
Ma, kedden Kosdra mentek a Robirtokra. Már több blogon olvastam a helyről és terveztük is, hogy majd elmegyünk négyesben. Kende vitte magával az esőkabátot, esernyőt és váltás ruhát, amire szükség is volt. Az esőkabátot elhagyta/otthagyta(nem könnyen mondok le róla, írtam a birtok tulajdonosának, hátha megtalálja, leírtam hogyan nézett ki, név nem szerepelt benne)Kipróbálta, milyen tehenet fejni(erről fotót is kaptam:), kincskeresésben is részt vettek (hűtőmágnás jutalom jött haza), látott alpakát és mesélt a helyről. Teljesen lenyűgözte, eddig is kiváncsi voltam rá, ezután még inkább.  Nyakig sarasan hozták haza, elromlott gps is a mai történések része, eltévedés az erdőben és állatsimogatás. Holnap túráznak a Pilisben, 10 km a táv, ami nem okoz nehézséget neki, de most szemölcsös talpakkal nem tudom hogyan bírja majd.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    A szemölccsel kapcsolatban írtam a "barlangfürdős"-höz.

    VálaszTörlés
  2. Szia!Köszönöm, hogy leírtad a tapasztalatod, sajnos Kendének befelé növő szemölcsei vannak.

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy annál is működik, hiszen a görcsöt a cérnára köti.
    Persze nem akarok erősködni, csak segíteni szerettem volna.
    Remélem, hamarosan megoldódik a probléma.
    Tartalmas vakációt kívánok!

    VálaszTörlés