Összes oldalmegjelenítés

2018. augusztus 26., vasárnap

Tűzijátékon

A kis fogatlanom:)
Vince idén járt először a NAGY tűzijátékon. Napközben többször mondtuk neki, hogy átgondoljuk, hogy mehet-e. Nem aludt ebéd után(pedig mindig szokott, legalább 1,5 órát), sorozatosan csinálta a rosszaságokat(nedves törlőket dob a wc-be, pedig tudja, hogy nem szabad, többször verekszik, mezítláb megy ki az udvarra, stb). Annyira nagyon szeretett volna menni, megígért mindent:) Zoli bevállalta, hogy a két fiúval nekivág a belvárosnak, bemegy a tömegbe. Mekiztek, sokat sétáltak. Itthon maradtam, és takarítottam, mindent aprólékosan, alaposan(karnisoktól az ajtóig) Kb. 21 körül hagytam abba, másnapra bőrkeményedéses lett a tenyerem és annyira bedagadt a lábam, hogy nem tudtam a kinti papucsba belegyömöszölni. Illatos lett a ház, Kende szobája kimaradt belőle. Ott még legalább 12 telepakolt doboz állja az utam. Még egy hét és kész lesz a könyvespolc, lehet visszatenni a könyveket, dekorációt az új helyre. Kende beszámolt arról, hogy miket lehetett venni és a legvége volt a legszebb.
Zoli elmondása alapján a fiúk jól viselkedtek, egy szava nem lehet egyikre sem. Az autóban mindkettő rögtön elaludt. Másnap Vince kapott egy szabadnapot, mert fájlalta a fejét(kialvatlanság volt az oka.)Az oviban mindenkinek elújságolta, hogy ő járt a tűzijátékon!
Az első tűzijátékon



2 megjegyzés: