Összes oldalmegjelenítés

2018. augusztus 22., szerda

Kendeszáj

A fiúk kaptak egy törpehörcsögöt. Kendének nagy vágya a kis állatka, az összes zsebpénzét beletette:) Ahogy hazahoztuk-kiszedtük az autóból- Vince a ketrecének tetejét leejtette és a széle összetört, kimászni  nem tud belőle.
Hörinek és Fehér Golyónak hívják.
Nem szeretem a rágcsálókat, mindent a gyerekért:)A kereskedésben mondták, hogy simogassuk meg, a lehetőséggel csak Kende élt. Még szokjuk.
Nagyon kedves volt az eladó, elmondta, hogy nem szereti a k betűs ...(hatásszünet)ételeket.
Erre Kende: De én is K betűs vagyok, akkor engem sem fog?

Máshol. Kiírták, hogy díszállat kereskedés.
Itt nincsenek állatok, csak díszek.

5 megjegyzés:

  1. Törpehörcsög elvileg cuki, nem? És nincs vele sok baj, mert nappal alszik. Jól tudom? Ketten mondjuk jól ellesznek. :)
    Hosszú életet az új családtagoknak. (Gondolom, nem egy pár...:) )

    VálaszTörlés
  2. Félreérthető voltam:)Egyet kaptak a gyerekek.
    "Hörinek és Fehér Golyónak hívják"-több neve is lett egykének.
    Cukinak cuki, csak ne kelljen hozzáérnem. Nappal is megy, tesz-vesz.

    VálaszTörlés
  3. Rengeteget kakil. Lehet, hogy mi adtunk neki sok kaját??
    Müzli van a tálkában, tegnap sonkát kapott(nem nagy adagra kell gondolni), ma répadarabkákat, na az nagyon bejött neki.

    VálaszTörlés
  4. Jaa, bocsi, szövegértés egyes... Majd megszereted,vagy legalábbis megszokod :)

    VálaszTörlés