Összes oldalmegjelenítés

2018. augusztus 11., szombat

Future Park

Minden befolyásolható
Labdáztunk
Sablon színezése
A rajzunk a szőnyegen
Hoppá!
Csak a játékok világítanak





Kendével tartottunk egy nagyfia-Anya napot. A Future Park kitalálója a TulipánTündér Produkció, akikhez a Játékkészítő vagy az Álomutazó is tartozik.
Nem tudok parkolni:)ráadásul drága is a belvárosban, ezért a kerület központjában letettük az autót és mentünk busszal, villamossal, gyalog:)
Majdnem nyitásra érkeztünk, kb. 5 percet álltunk sorba. Különböző kritikákat lehet olvasni a tudományos játszótérről, nekünk nagyon bejött!Félnapos program, teljesen kikapcsol, újszerű az egész, nekünk minden olyan varázslatos volt. A volt Párisi Nagy Áruház épületében található, ami maga egy csoda, akkor voltam itt utoljára, amikor még Alexandra könyvesbolt és kávézó is működött itt. Kár, hogy az egész épület nincs teljesen kihasználva, pedig olyan gyönyörű!
Mindent kipróbáltam én is, kivéve az ugróiskolát. Minden játéknál leírták, hogyan kell használni, milyen készségeket fejleszt, a termekben animátorok is adnak segítséget.
Rajzokat skennelnek be, ami életre kel a falon vagy a szőnyegen. Óriási labdákkal labdáztunk-mindenhol sötét, csak a játékok világítanak-, amik hangokat adnak ki és változtatják a színüket. Minden játékot tudunk befolyásolni: a "terepasztalon"a kezünkkel tud ugrani a szereplő, virágok nyílnak ki máshol, békákra ugorhatunk rá, életre kel a természet, városokat tudunk építeni. Látványos, színes az egész. Iskolás korosztálynak ajánlott inkább.
Ugróiskola






2 megjegyzés:

  1. Én is olvastam róla negatív véleményeket, ezért is nem erőltettük annyira. Az jó, hogy ti nem csalódtatok.

    VálaszTörlés
  2. Jó kis anya-nagyfia nap lehetett :) ! Nekem is megfordult a fejemben, de lehet, hogy Toma még nem élvezné annyira...

    VálaszTörlés