2018. március 15., csütörtök

Hajdúszoboszlón

9 éve annak, hogy itt jártunk. Akkor Mamát és az anyósomat hoztuk ide 70. szülinapjuk alkalmából. Munkaügyben többször megfordultunk Hajdúszoboszlón. Most egy wellness akciót hirdettek, kaptam a lehetőségen és foglaltam. Terveztem, hogy 15.30 körül odaérek az oviba Vinciért, aztán a másik kerület iskolájába Kendéért. Kb. 1 órát csúsztam, idegeskedtem, hogy a sulisért az ügyelet végére odaérjek(ahogy láttam, 17kor, pénteken még bőven volt egy osztálynyi gyerek)
A hosszú utat, amit Vince nem bír, most elég jól tűrte, nem volt nagyobb hiszti. Vacsorára beestünk(a bekészített házi kakaós csigák, szendvicsek, kekszek)elfogytak.
Az egész hétvége a fürdésről, evés-ivásról, pihenésről, játszóterezésről, sétákról szólt.
Az elmúlt években Hajdúszoboszlón nagy építkezések zajlottak, a fürdőben is rengeteg újdonság, fejlesztés volt. Vince ebéd után aludt, addig Zoli elvitte Kendét körülnézni a városba, xbox szobába is mentek, de az nem működött. A hotelnek van saját wellness részlege, azt kevesen használták-szinte csak miénk volt a medence és a jakuzzi, mindenki átjárt a szomszédos jóval nagyobb részlegbe(itt lehetett masszázst és egyéb kezeléseket is kérni). Elsősorban nem a gyerekeket célozza meg Hajdúszoboszló tavasszal(nyár az más), a korai kelés és a gyerekzsivaj zavarta a szomszédot(átkopogott)és a reggelinél is elsők voltunk, 8.30-kor már a recepciós által ajánlott játszótéren mászókáztak a fiúk.
Gyönyörű, tágas családi szobát(lakosztályt)kaptunk, de a vékony falak nagyon zavaróak.
Vince az étteremben már teljesen önállóan kiszolgálta magát,(egy pohárkrém kicsúszott a kezéből) rendelt a pincértől. Úszógumiból itthon van kb. 3, ott is vettünk egyet, elfelejtettem betenni, ennek ellenére Vince a 3. lépcsőn megállt és leült.
Fokozatosan, lassan tette meg a távolságot, vasárnapra már az arcát is bevizezte:)Nem egy lubickoló alkat.
Jövőre lesz úszás az oviban.....
Kendét alig lehetett kihúzni a medencéből,
úszóversenyeztünk, dobáltam, víz alatt úszott.

1. Nagyon jó kis hosszú hétvége lehetett :) , Hajdúszoboszlóra már mi is többször készültünk - más kérdés, hogy valahogy mindig a Balcsin kötünk ki :) ... Puszi Nektek :) !!!